tirsdag den 7. juni 2011

Starten på en nervøs dag.

Den syvende juni. Sikke en nervøs dag. Har en eksamen i Natur Geografi senere i dag, og den gør mig mega nervøs!!!! Har godt nok en masse notater (hvor halvdelen ikke er godt nok) men er mega nervøs. Skal bare bestå denne gang, ellers bliver hele dagen ødelagt.


Når men andre tanker? Er stået op før bror mand, der trygt ligger og sover. Han fik overstået sin gældende eksamen i går. Heldige rad >>

Lige nu sidder jeg dog med en dejlig kop kaffe i hånden, og prøver at gøre mig selv mindre nervøs ved at snakke med min bedste ven Lisa og høre min yndlings cd, Dream Theater - Scenes From A Memory^^ Stadig en fremragende historie, selvom jeg har hørt den alt for mange gange. Utroligt at jeg stadig elsker den plade xD Udover det, er jeg blevet meget bidt af Pink Floyds The Wall, både filmen og cden. Fremragende musik!


Når men det var lidt om lige nu^^

2 kommentarer: